Gyakorlatok a látás ellazítására


Látáserősítés természetesen Ha munkánk vagy egyéb ok miatt több órát töltünk a számítógép előtt, a szemünk elkezd égni vagy fájni.

köles látás

Ekkor itt az ideje, hogy szünetet iktassunk be, és a szemünknek megadjuk a szükséges ellazulást. Hasznos lehet néhány egyszerű lazító gyakorlatok a látás ellazítására, amelyeket akár a munkahelyünkön is elvégezhetünk, és amelyekkel látásunkat is erősíthetjük.

Szemünk a nap folyamán igen elfárad, ezért fontos, hogy rendszeres gyakorlatokat végezzünk, amelyek könnyen beilleszthetők a mindennapokba. Próbáljuk ki ezeket!

  1. Szem torna | torna
  2. A legjobb gyakorlatok a szem ellazítására - HáziPatika

Egy egyszerű szemtorna segítségével ellazíthatjuk szemünk mellett testünket és lelkünket is, továbbá szemünk teljesítőképességét is edzhetjük. A következő gyakorlatokat ülve vagy állva is gyakorlatok a látás ellazítására.

Látásjavító gyakorlatok

Mivel kevés időt vesznek igénybe, a gyakorlatok minden probléma nélkül végezhetők a munkahelyen is. Az első gyakorlat az ásítás.

Címkék: látásjavító gyakorlatok éleslátás szemtorna Szerző: red-orange am Napjainkban rengetegen hordanak szemüveget, s orvoshoz fordulva mind erősebb és erősebb lencsét kapnak.

Egy nagyon gyakorlatok a látás ellazítására és hatékony gyakorlatról van szó, hogy a szemünket nedvesítsük és tisztítsuk. Ezen kívül az arcizomzatunkat is ellazítja, és fokozza az oxigénbevitelt.

Teljes sötétség

Ehhez a gyakorlathoz egymás után többször ásítsunk intenzíven. Közben nyújtózzunk kiadósan, és szorítsuk össze a szemünket. Ezt addig végezzük, amíg észrevesszük, hogy szemeink nedvesek.

posztoperatív időszak a látás helyreállítása után

Egy másik gyakorlat az elsötétítés, amivel a szemünket és a testünket is jól ellazíthatjuk. Ehhez üljünk le kényelmesen. Dörzsöljük egymáshoz a tenyerünket, és csukjuk be a szemünket.

gyakorlatok a látás ellazítására

Ívben behajlított tenyerünket helyezzük a szemünkre, és támaszkodjunk könyökünkkel az asztalra. Lélegezzünk mélyeket, és addig időzzünk ebben a pozícióban, amíg érzékeljük is a sötétséget. Iratkozzon fel hírlevelünkre még ma!

vegye vissza a látását hogyan kezeljük a látást mézzel

Töltse ki a feliratkozó formot, hogy naprakész információkkal láthassuk el Önt. Elfogadom az adatkezelési irányelveket.

Látásjavító (szemtorna) gyakorlatok

Egy további hasznos gyakorlat a szem lazítására és a vérkeringés serkentésére a kopogtatás. A középső és a mutatóujjunkkal kopogtassunk először a szemöldök mentén. A szemünket csukjuk le, és mindig belülről kifelé haladjunk.

Ezután kopogtassunk a szemünk alatt lévő csont szélén is. A távolba nézés gyakorlata is pihenteti a szemet.

Virtuális Személyi Edző

Ennél a gyakorlatnál irányítsuk tekintetünket a monitortól távol a messzeségbe, pl. Nézzünk meg egymás után öt különböző távolságra lévő tárgyat.

gyakorlatok a látás ellazítására

Próbáljuk meg ezt a gyakorlatot a lehető legtöbbször beiktatni a mindennapokba. Kapcsolódó cikkek:.

  • Szemtorna — Néhány gyakorlat a jobb látásért
  • Torna a hyperopia korú szemeknek
  • Zeaxanthin a látáshoz
  • Látásjavító gyakorlatok (1. rész) - Fényár: pozitív gondolatok